Rólunk

Mi vagyunk a K+J Számviteli Szolgáltató Kft. Egy 20 éves tapasztalattal rendelkező pénzügyi szolgáltató vállalkozás. Fő tevékenységünk a mikro- és kisvállalkozások adminisztrációs feladatainak magas szintű ellátása. Az adminisztrációs feladatokon belül számviteli, bérszámfejtési, pénzügyi szolgáltatásokat is nyújtunk ügyfeleinknek, ezek mellett adó- és üzletviteli tanácsadási feladatokkal is foglalkozunk. Piaci vállalkozásokon túl egyéb (non-profit) szervezetek számviteli-, bérszámfejtési tevékenységét is ellátjuk.

Cégünk alaptevékenységei: könyvelés, bérszámfejtés. Szolgáltatás nyújtásunknál mindig szem előtt tartjuk az ügyfelek pontos, naprakész információval való ellátását, ezért fennállásunk óta folyamatosan fejlesztjük információs rendszerünket. Ügyfeleink minőségi, átfogó kiszolgálása érdekében adó tanácsadási, pénzügyi menedzsmenti és szervezetfejlesztési tanácsadási szolgáltatásokkal is bővítettük portfoliónkat.

  • 1997
  • Cégalapítás

    1997. július 30.

    Két magánszemély megalapítja a társaságot, a megbízók jelentős hányada egyedi társaság, részben egyéb szervezet, illetve sportegyesület.

  • 1999
  • Új telephely

    1999. november 26.

    A tevékenység végzését új telephelyen végezzük, amely az ügyfelek számára könnyebben elérhető.

  • 2001
  • II. Kyokushin Karate Világkupa

    2001. március

    Egyik legjelentősebb referenciamunkánk elnyerése: a Kyokushin Karate Világkupa pénzügyi lebonyolítása.

  • Tulajdonos csere

    2001. április 24.

    Kisebbségi tulajdonos csere történt, ami javította a stratégiai elképzelések megvalósulását.

  • 2004
  • Ügyfélszám növekedés

    2004. decemberére

    Ügyfeleink létszáma eléri a százat. Folyamatos könyvelői biztosítással rendelkezik, mely fedezi az esetleges szakmai tévedésből eredő károkat.
    A szakmai felelősségbiztosítás megkötése óta még nem volt szüksége ennek a szolgáltatásnak az igénybe vételére.

  • 2005
  • Minőségbiztosítás

    2005. október

    MSZ EN ISO 9001: 2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetése.

  • 2012
  • Új program bevezetése

    2012. június 01.

    Áttértünk a Combosoft informatikai rendszer használatára.

  • 2014
  • Beköltöztünk az új irodánkba

    2014. március 01.

  • 2016
  • Pénzügyi szolgáltatás bevezetése

    2016.január 01.

    Új tevékenységgel bővítettük szolgáltatásaink palettáját

  • 2018
  • Új program bevezetése

    2018. január

    Áttértünk a Kulcs-Bér bérszámfejtő rendszer használatára.

  • 2019
  • Ügyfélszám növekedés

    2019. decemberére

    Ügyfélszámunk meghaladta az ötszázat.

Balázs Tünde
Adótanácsadó

Bálint Erika
Mérlegképes könyvelő

Boncsér Viktória
Bérszámfejtő

Czinege Tamás
Könyvelő

Dani Ildikó
Számviteli ügyintéző

Deé Attila
Fejlesztő, marketing menedzser

Demeter Vanessza
Irodavezető asszisztens

Fazekas Ágnes
Mérlegképes könyvelő

Fehér Dorina
Könyvelő

Gerai Zsuzsi
Mérlegképes könyvelő

Hajdu Andrea
Bérszámfejtő

Heves Györgyi
Pénzügyi menedzser

Illés Patrik
Könyvelő

Joó Csilla
Számviteli ügyintéző

Joó Dávid
Gyakornok

Joó Róbert
Ügyvezető

Jurth Andrea
Bérszámfejtő

Kasnyik János
Okleveles könyvvizsgáló

Kasnyik Tamás
Mérlegképes könyvelő

Lázár Levente
Pénzügyi tanácsadó

Réti Viola
Könyvelő

Simon Gabriella
Bérszámfejtő

Sipos Krisztina
Bérszámfejtő

Szűcs Ildikó
Mérlegképes könyvelő

Szigeti Réka
Irodavezető

Tamás Mónika
Mérlegképes könyvelő

Vörösházi Zsófia
Bérszámfejtő aszisztens